شرایط شرکت در سی و هفتمین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن

آخرین فرصت سپرده پذیری و تکمیل اطلاعات حساب برای شرکت در سی و هفتمین دوره قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن ، ۳۱ خرداد ماه می باشد.

به گزارش خبر فوری به نقل از روابط عمومی بانک مسکن،  مشتریانی که تا پایان خرداد ماه با حداقل مبلغ ۲۰ هزار تومان یک حساب قرض الحسنه افتتاح کنند و در حساب خود حداقل به مدت ۹۰ روز پی در پی این حداقل مبلغ سپرده(۲۰ هزار تومان) را نگهداری کنند می توانند در سی و هفتمین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز این بانک شرکت نمایند.

سی و هفتمین دوره قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس از برگزاری یک جلسه کارشناسی با حضور مدیران بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و دارایی در شهریورماه انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است، از سال ۹۰ به بعد شورای عالی مبارزه با پولشویی دستور العملی را منتشر کرد که بر اساس آن برای شناسایی مسیرهای مبادلات پولی، بانک ها ملزم هستند برای هر اقدامی حتما مشخصات کامل افراد را ثبت کنند. بر اساس این دستور العمل حساب های فاقد کد ملی مسدود و پس از آن با انجام مکاتبات لازم با دارندگان این حساب­ ها از آن ها درخواست شد تا اطلاعات حساب ­های خود را تکمیل کنند.


ادامه خبر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.