برند حلقه مفقوده تولیدات داخلی/ بدون برند نمی‌توان جایی در بازارهای جهانی داشت

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از برند به عنوان حلقه مفقوده تولیدات داخلی یاد کرد و گفت: بدون برند نمی‌توان جایی در بازارهای جهانی داشت

به گزارش سایت مشهد فوری، مهدی زاده مقدم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حوزه برندسازی نسبت به سایر کشورها حتی کشورهای همسایه خوب عمل نکرده‌ایم، اظهار داشت: بی‌تردید، نشان تجاری یا برند شناسنامه کالا برای ورود به بازارهای داخلی و خارجی بوده و توجه به آن ضروری است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی از برند به عنوان حلقه مفقوده تولیدات داخلی یاد کرد و گفت: اگر چه در کشور کالاهای با کیفیت تولید می‌شود، اما با توجه به اینکه بیشتر واحدهای تولیدی کوچک و متوسط هستند هدف‌گذاری در زمینه برندسازی نداشته‌اند و تمرکز خود را بیشتر معطوف به بازارهای داخلی کرده‌اند.


ادامه خبر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.