عکس | محمدعلی کشاورز: کاش اسم آتش نشان‌ به جان فشان تغییر کند

                عکس | محمدعلی کشاورز: کاش اسم آتش نشان‌ به جان فشان تغییر کند

محمدعلی کشاورز با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود از فداکاری آتش نشانان تقدیر کرد و در سوگ جانباختگان حادثه پلاسکو نوشت.

 

محمدعلی کشاورز بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر با انتشار عکسی از ساختمان پلاسکو در زمان قدیم از فداکاری و جانفشانی آتش نشانان تقدیر کرد. او دراین باره نوشت:

«این عزیزان را که می‌بینم امید در جانم جوانه می‌زند.
اینکه هنوز آدم‌هایی هستند که چشمشان را روی ناملایمات می بندند و جانشان را در مشت‌شان می‌گیرند و ایثار را مشق می‌کنند.
کاش کسی اسم آتش نشان‌ها را به جان فشان تغییر دهد.


ادامه مطلب

واکنش هیوندای به تهدیدهای ترامپ

واکنش هیوندای به تهدیدهای ترامپ

ایسنا /گروه هیوندای موتور اعلام کرد: سرمایه‌گذاری خود در آمریکا را ظرف پنج سال آینده به میزان ۵۰ درصد افزایش داده و به ۳.۱ میلیارد دلار می‌رساند و ممکن است کارخانه جدیدی در این کشور احداث کند.

به گزارش ایسنا، گروه هیوندای کره‌ جنوبی، جدیدترین شرکت خودروسازی است که برنامه سرمایه‌گذاری جدید در آمریکا را به دنبال تهدید دونالد ترامپ، رییس جمهور منتخب این کشور، برای وضع مالیات بر واردات خودرو از مکزیک اعلام می‌کند.

ادامه مطلب

جزئیات اطلاعات قیمت و اجاره مسکن در شهر تهران

جزئیات اطلاعات قیمت و اجاره مسکن در شهر تهران

ایسنا /اطلاعات مرکز آمار ایران نشان می‌دهد که متوسط قیمت فروش هر مترمربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی معامله شده از طریق بنگاه‌هـای معـاملات ملکـی در شـهر تهـران در تابستان سال ۱۳۹۵ در حدود ۴ میلیون و ۵۴۱ هزار تومان با میانگین مساحت ۲۷۷ مترمربع بوده است که نسبت به فصل قبل ۰.۲ درصد کاهش داشته است.

ادامه مطلب

گسترش روابط ایران و چین به بخش خصوصی دو کشور بستگی دارد

گسترش روابط ایران و چین به بخش خصوصی دو کشور بستگی دارد

ایسنا / رئیس اتاق بازرگانی چین ضمن تاکید بر گسترش روابط اقتصادی ایران و چین تصریح کرد که که تعمیق روابط دو کشور به تعمیق روابط بخش خصوصی دو کشور بستگی دارد.

به گزارش ایسنا -‌ وان یان گئو - در همایش تجاری ایران و چین که امروز ۲۹ دی ماه برگزار شد عنوان کرد:‌ روابط دو کشور ایران و چین بسیار روابط نزدیک و صمیمی است مرا یاد روابط دو هزار ساله می‌اندازد. امروز در تاریخ معاصر یک آزمون بزرگ در روابط دو کشور وجود دارد و همکاری‌های اقتصادی می‌تواند وسیله پیشرفت اقتصادی باشد.

ادامه مطلب

وقتی یک خودرو لوکس جان آدمی را ارزان می‌کند

وقتی یک خودرو لوکس جان آدمی را ارزان می‌کند


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با روندی که در وضع تعرفه، حقوق گمرکی و قیمت‌گذاری خودروهای وارداتی وجود دارد به نظر می‌رسد جان انسان‌ها در خیابان‌ها و معابر شهر هیچ ارزشی ندارد.

محمدرضا منصوری در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: بسیاری از شرکت‌های بیمه‌ای نمی‌توانند کل خسارت وارده به خودروهای وارداتی بیمه شده را جبران کنند چون هم قیمت‌هایشان بسیار بالا و غیرواقعی است و هم تعداد تصادفات افزایش چشمگیری یافته است.

نماینده مردم ساوه در مجلس ادامه داد: دیه انسان کامل حدود 250 میلیون تومان و قیمت یک پورشه یا فراری وارداتی بیش از 4 میلیارد تومان است. به نظر شما اگر راکب خودرو یا موتورسیکلتی در شرایط خاصی در زمان تصادف بین برخورد با این خودروی فوق لوکس و یک عابر پیاده سر دو راهی قرار بگیرد، چه تصمیمی خواهد گرفت؟  به نظر می‌رسد در چنین شرایط سختی حتی ممکن است از ترس خسارت‌های مالی سنگین ناشی از تصادف با پورشه دچار خطای بزرگ‌تر شود و جان یک انسان بیگناه را بگیرد.

ادامه مطلب