وام ۱۵ میلیونی ازدواج با بازپرداخت ۵ ساله و بدون شرط


به گزارش خبر فوری به نقل از اعتماد؛ رحیم زارع در گفت‌وگویی ، با اشاره به یکی از مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 در خصوص وام ازدواج توضیح داد: در کمیسیون تلفیق با پیشنهاد نمایندگان میزان وام ازدواج از 10 میلیون به 15 میلیون افزایش پیدا کرد و باز پرداخت آن 5ساله شد.سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سنوات گذشته بازپرداخت وام ازدواج 4 ساله بود که نمایندگان برای سال آینده یک سال به زمان بازپرداخت این وام افزودند.
ادامه خبر

آخرین اخبار درباره اختلاس میلیاردی در وزارت نفت


به گزارش خبر فوری به نقل از خانه ملت، «بیژن زنگنه» درباره انتشار اخباری مبنی بر اختلاس میلیاردی یکی کارکنان وزارت نفت، گفت: این فرد یکی از کارمندان بخش اکتشاف بوده که تخلف کرده است و خود کارکنان بخش اکتشافات این تخلف را کشف کرده اند.
وی با اشاره به اینکه این فرد به مقامات قضایی معرفی شده است، افزود: مقامات قضایی با جدیت این موضوع را دنبال می کنند.
زنگنه افزود: این فرد در حال حاضر به خارج از کشور فرار کرده و مقامات قضایی از طریق اینترپل پیگیر هستند که این فرد را به کشور بازگردانند؛ علاوه بر این در حال بررسی هستند که اگر این فرد همدستی دارد با آن برخورد کنند.
وزیر نفت با بیان اینکه به دلیل قصور، چند نفر از مسئولان را در اکتشاف از پست هایشان برکنار کرده ام گفت: بر این اساس تاکنون یک نفر به هیات تخلفات معرفی شده و ممکن است چند نفر دیگر به دلیل قصور و اهمال در انجام وظیفه به هیات تخلفات اداری وزارت نفت معرفی شوند.
زنگنه ادامه داد: این اقدامات غیر از اقداماتی است که دستگاه قضا انجام می دهد./151588/331/
ادامه خبر

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه در راستای بهبود معیشت مردم به 582 هزار نفر


به گزارش خبر فوری؛ بانک قرض الحسنه مهرایران در 10 ماه ابتدای سال جاری بالغ بر 582 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به اعتبار 64 هزار میلیون ریال در حوزه های بهبود معیشت، اشتغالزایی و کارآفرینی، بهداشت و درمان، ازدواج جوانان پرداخت کرده است.همچنین 90درصد منابع جذب شده به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در حوزه های مختلف اختصاص یافته و ده درصد مابقی نیز ذخیره قانونی نزد بانک مرکزی می باشد.
ادامه خبر

سقف حقوق جدید برای کارمندان از کار افتاده تعیین شد


به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم ، بر اساس تبصره ماده 104 قانون جدید مدیریت خدمات کشوری که بعد از تصویب مجلس اجرایی خواهد شد، سقف حقوقی جدیدی برای کارمندان از کار افتاده یا فوت شده در نظر گرفته شده است.بر این مبنا حقوق وظیفه کارمندانی که به سبب انجام وظیفه از کار افتاده و یا فوت شده‌اند، با رعایت جزو 6بند (ب) ماده 116با ضریب 1.1 محاسبه خواهد شد.
ادامه خبر

توزیع سبد جدید کالا بزودی/ ۳۰ تا ۱۲۰هزارتومان ارزش سبدغذایی


به گزارش خبر فوری به نقل از فارس، مریم‌السادات میرمالک ثانی در رابطه با توزیع سبد حمایت غذایی گفت: تا کنون سبد حمایتی و کالا در 8 مرحله  توزیع شده و از تیرماه 93 به طور متوسط سالی یک تا 2 بار انجام شده است.وی ادامه داد:‌در سال 96 سبد کالا در ماه رمضان توزیع شد و در ماه‌های آینده که البته زمان دقیق آن مشخص نیست ظرف یکی دو ماه آینده تا قبل از عید سبد جدید داده می‌شود.
ادامه خبر