روایت فوربس از نظرسنجی ها: 62 درصد ایرانی ها نگاه خیلی خوبی به روحانی دارند

آخرین خبر/

متن پیش رو در انتخاب منتشر شده و انتشار آن به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.

فوربس نوشت: با نزدیک شدن زمان انتخابات ریاست جمهوری ایران شکل رقابت ها کم کم مشخص شده است. مسایل اقتصادی احتمالا در مرکز رقابت بین اصلاح طلبان و اصولگرایان خواهد بود.

 در مجموع ۱۶۳۶ نفر برای انتخابات ثبت نام کرده اند که شورای نگهبان باید صلاحیت آنها را برای تصدی این پست بررسی کند. مساله اصلی این است که ببینیم این شورا تصمیم میگیرد کدام یک از شخصیت های اصلی ثبت نام کننده را رد یا تایید کند. لیست نهایی کاندیداهای انتخابات در تاریخ ۲۶ یا ۲۷ آپریل اعلام خواهد شد.

رقبای اصلی را تقریبا میتوان از بین اصلاح طلبان نظیر حسن روحانی و اصولگراران نظیر ابراهیم رییسی دانست.

به جز این دو نفر کاندیدای اصلی در جریان اصلاح طلب اسحاق جهانگیری معاون اول حسن روحانی نیز به عنوان کاندیدای پوششی روحانی در دقایق آخر ثبت نام کرده است.

اقتصاد احتمالا مهمترین مساله در جریان رقابت های انتخاباتی خواهد بود. به طور خاص بیشتر مناظره ها احتمالا به نتایج و کاستی های برجام اختصاصا خواهد داشت.


ادامه خبر

غرضی: به جان خودم جانماز آب نمی‌کشم /به پسرم در دولتم مسئولیت نمی‌دهم، حرام است



نامه نیوز/

با حضورش در انتخابات 92 و نوع مواضعش در مناظرات انتخاباتی نگاه های زیادی را به سمت خودش جلب کرد، او حالا باز هم کاندیدای ریاست جمهوری شده است. وزیر اسبق نفت و ارتباطات در 76 سالگی همچنان عزم پاستور دارد.

به نقل از نامه نیوز، بخشی از گفتگو با سیدمحمد غرضی را در ادامه بخوانید؛

آقای هاشمی وقتی سال 92 به صحنه انتخابات ریاست جمهوری آمد و ثبت نام کرد 78 سال سن داشت اما شورای نگهبان او را به دلیل کهولت سن و عدم توانمندی ردصلاحیت کرد شما الان 76 سال دارید فکر نمی کنید همان اتفاقی که برای آقای هاشمی افتاد برای شما نیز تکرار شود، یعنی به دلیل کهولت سن ردصلاحیت شوید؟


ادامه خبر

هدی به اقدامات شرم آوری که با دوستش انجام داده بود اعتراف کرد



هوس هدی و اسما باعث شد در آپارتمان پیرزن دست به جنایتی هولناک بزنند.

رکنا/

محمد عبدالحلیم، معاون اداره تحقیقات پلیس دارالسلام در مصر گزارشی از کشف جسد در یک آپارتمان دریافت کرد و در ادامه دستور تحقیقات را برای پی بردن به راز مرگ این جسد صادر کرد.

تحقیقات روی جسد نشان داد که از پشت سر مقتول ضربه ای به او وارد شده است. با اولین سرنخ کشف شده که نشان از یک جنایت داشت پلیس به سراغ پسر مقتول رفت. پسر مقتول در اظهارات خود به کارآگاهان ویژه قتل گفت که مقتول به تنهایی در آپارتمان خود زندگی می کرده است و آزاری به کسی نمی رسانده است، به همین دلیل هیچ کسی با او خصومت شخصی نداشته است.


ادامه خبر

آیا رئیسی نمی داند،"مال"سازی کار شهرداری است نه دولت؟/سه تا از "مال"ها متعلق به آستان قدس است



روزنامه شرق/

شرق نوشت:چند روز پیش حجت‌الاسلام رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی و یکی از کاندیداهای ریاست‌جمهوری دوره دوازدهم، در یکی از سخنرانی‌های خود ضمن انتقاد ازز سیاست‌های اقتصادی دولت و همخوان‌ندانستن آنها با اقتصاد مقاومتی، از افزایش ساخت مال‌ها و مراکز تجاری برای عرضه محصولات و برندهای خارجی هم انتقاد کرد. گواینکه این دولت است که مجوز برای ساخت مراکز تجاری را صادر می‌کند.


رئیسی پیش‌تر هم از عملکرد مدیریت شهری در مشهد انتقاد کرده بود. او در خردادماه سال گذشته، در نقد عملکرد شهرداری مشهد گفته بود: «امروز باید این پرسش را مطرح کنیم که این مجموعه‌ها با حضور برندهای خارجی در آینده چه نسبتی با اقتصاد مقاومتی دارند؟»؛ این سخن او البته در حالی مطرح شده بود که سه پروژه بزرگ «مال‌»سازی در مشهد به آستان قدس رضوی تعلق دارد. مجموعه‌هایی با نام‌های «جهان‌مال»، «مشهدمال» و «مجتمع تجاری و اداری سرو».


ادامه خبر

علت گرانی گوجه فرنگی در بهار امسال چه بود



امسال به علت بارش شدید باران و عدم تردد کامیونها قیمت گوجه فرنگی افزایش یافت‌

خبر آنلاین/

گوجه فرنگی که هر سال در اواسط زمستان گران می شد و طی فصل بهار به مرور ارزان می شد امسال روند دیگری داشت؛


ادامه خبر