لحظه‌های وحشت ۱۹ دختر و پسر در گرداب/ دردسرهای تور بدون مجوز

اعضای گروه 19 نفره کوهنوردی دختران و پسران که برای گذراندن آخر هفته به منطقه «چال کندی» دزفول رفته بودند، به دلیل گرفتارشدن در گرداب رودخانه تا یک قدمی مرگ رفتند.

خبرفوری/

اما 13 نفر از آنها با کمک مردم محلی وامدادگران نجات یافتند. اما اجساد دو نفر ازآنها، ساعاتی پس ازحادثه ازآب گرفته شد. عصر دیروز نیز یکی دیگر از آنها نجات یافت. اما از سرنوشت سه نفر دیگرتا عصردیروزخبری به دست نیامد که جست و جو برای یافتن آنها همچنان ازطریق هوا و دریا ادامه دارد.

این گروه گردشگری که روز پنجشنبه 29 تیر ...

شرح خبر

تصویر کوپن تریاک در زمان پهلوی


تصویر کوپن 5 گرمی تریاک در زمان پهلوی را مشاهده می کنید.


برای مشاهده تصویر کلیک نمایید

مدیری خطاب به مخاطبان خبر فوری

یکی از مردان قدرتمند ایران، امروز در حاشیه دیدار با تماشاچیان فیلم سینمایی ساعت 5 عصر، با مخاطبان خبر فوری سخن گفت.

به گزارش خبر فوری، مهران مدیری در این فیلم کوتاه خطاب به مخاطبان خبر فوری اظهار کرد: فیلم های کمدی در چند سال اخیر در سینماهای ما شکل و شمایل خاصی داشتند. اما ساعت 5 عصر اصلا از آن جنس کمدی ها نیست. البته نمی گویم که...

ادامه خبر

بانک قوامین به زودی محصولات جدید " موبایل‌پوز" و "تبلت‌پوز" به مشتریان ارائه می دهد

شرکت سایان کارت در راستای برنامه استراتژیک این شرکت که به تازگی تدوین شده، پروژه‌هایی جهت افزایش سهم بازار، بهبود فرایندها و محصولات جدید در نظر گرفته، بر همین اساس در حال بررسی محصولات جدید " mPOS" و "تبلت پوز" است که به زودی این محصولات جدید به بانک قوامین و مشتریان ارائه می شود.

به گزارش خبر فوری به نقل از روابط عمومی بانک قوامین مهندس حسن ریوندی مدیرعامل شرکت سایان کارت در خصوص دیگر برنامه های این شرکت افزود: پرداخت اینترنتی از دیگر برنامه های شرکت است و با توجه به اینکه 70 درصد سهام شرکت متعلق به بانک قوامین و 30 درصد متعلق به شرکت الکترونیک دی است، بحث درگاه پرداخت را داریم که هم اکنون درگاه پرداخت شرکت سایان کارت در بسیاری از سایت های ارائه دهندگان خدمات و کالا به صورت اینترنتی فعال است.

ادامه خبر

امکان وصول چک‌های بانک شهر در هر زمان از شبانه روز

مدیرعامل بانک شهر با تاکید براین‌که تنوع خدمات بانکی در پیشخوان‌های شهرنت به صورت جدی در دستور کار است، از امکان وصول چک‌های این بانک در هر زمان از شبانه روز خبر داد.

به گزارش خبر فوری به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمد پورزرندی با بیان این مطلب افزود:پیشخوان های شهرنت بانک شهر در تمامی مراکز استانها و همچنین شهرهای کشور اغلب به صورت 24 ساعته مشغول به فعالیت و ارائه خدمات مورد نیاز به مشتریان و مراجعین هستند و درهمین راستا توانسته اند رضایتمندی آنان را کسب کنند.

وی با اشاره به این‌که بانک شهر بانکی پیشتاز در بانکداری الکترونیک است، افزود: در همین رابطه همه مردم می‌توانند با مراجعه به پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر در هر ساعت از شبانه روز، خدمات بانکی را دریافت کنند.

پورزرندی تصریح کرد: در راستای ارایه خدمات کامل و متنوع بانکی به مشتریان و با تلاش کارکنان جوان و نخبه بانک شهر از امروز وصول چک‌های این بانک در هر ساعت و زمان از شبانه روز در پیشخوان های شهرنت بانک شهر امکان پذیر است.

وی با تاکید بر این‌که ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان و تسهیل در روند خدمات رسانی به آنان در صدر برنامه های بانک شهر قرار دارد، گفت: درحال حاضر با حضور پیشخوان‌های شهرنت، امکان ارائه خدمات بانکی در ترمینال‌ها، فرودگاه‌ها، حاشیه میادین میوه و تره بار، پارک‌ها، مجتمع‌های تجاری، حاشیه شهرها و سایر اماکن فاقد شعب بانکی فراهم شده است.


ادامه خبر