مرگبارترین دریاچه دنیا + عکس

۳۱ سال پیش از دریاچه نایوس کشور کامرون گاز دی‌اکسید کربن منتشر شد که به‌موجب آن ۱۷۰۰ نفر از ساکنین اطراف دریاچه جان خود را از دست دادند تا دریاچه نیوس به نام دریاچه قاتل شهرت پیدا کند.

به گزارش خبر فوری، جام جم آنلاین به نقل از زومیت نوشت: نیوس ( Lake Nyos ) در کشور کامرون ( Cameroon ) قرار دارد، این کشور یکی از سرزمین های غربی آفریقا می باشد،  نیوس به عنوان خطرناک و مرگبارترین دریاچه ی دنیا شناخته شده است.

اما چگونه جان موجودات زنده را می گیرد؟

با شنا کردن در آن غرق می‌شوند؟ دریاچه آن ها را به داخل می کشد؟


ادامه

سیاست های تقابلی برای ورود زنان به ورزشگاه ها کارساز نیست

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت:در برنامه ششم توسعه تنها ٣٠ درصد سهم مدیریتی برای زنان لحاظ شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی سایت خبرفوری،معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور دو امور زنان و خانواده در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه درباره رویکرد کاری خود در این معاونت اظهارکرد: ما در ابتدا تلاش خواهیم کرد تا ساختارهای مرتبط با بهبود وضعیت زنان را ارتقا دهیم هرچند در مسیر متاسفانه معاونت زنان از نظر ساختاری بامشکلانی روبه رو است که ما باید آنها را برطوف کنیم.

وی تصریح کرد: ما در معاونت زنان تلاش خواهیم کرد تا در زمینه تحقق مطالبات زنان در حوزه آموزش،بهداشت و مسائل حقوقی اقدامات لازم را انجام دهیم تا به آنچه مطالبه زنان جامعه از مااست دست پیدا کنیم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور درباره ضرورت خضور زنان در جایگاه های مدیدیتی گفت: ما مکاتباتی را با وزرا و معاونشان دوباره حضور و استفاده از ظرفیت زنان در پست های مدیدیتی داشته ایم که امیدواریم این رویکرد از طرف وزرا در دولت دوازدهم لحاظ شود.

ابتکار تاکیدکرد:طبق برنامه ششم توسعه برای زنان تنها ٣٠ درصد جایگاه مدیریتی درنظر گرفته شده است که از نظر ما این مقدار کم است ولی متاسفانه تحقق همین درصد هم در کشور ما تا به امروز محقق نشده است.


ادامه خبر

میانگین سنی جمعیت ایران به ۳۱.۱ سال افزایش یافت/پیرتر شدیم

میانگین سنی جمعیت ایران در سال ۱۳۹۵ برابر ۳۱.۱ سال محاسبه شده که در مقایسه با سال ۱۳۹۰ برابر ۱.۳ سال افزایش نشان می­دهد.

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، مرکز آمار ایران اعلام کرد: در سال 1395 میانگین سنی مردان برابر 30.9 و زنان 31.3 سال بوده است. میانه سنی جمعیت ایران در سال 1395 برابر 30 سال است که در مقایسه با سال 1390 حدود 3 سال افزایش نشان می­دهد.


ادامه خبر

احمدی‌نژاد با خودش چسب هل داشت

به گزارش خبر فوری به نقل از گُلوَنی، البته ایشان زمان خودشان این کار را انجام دادند و ثروت‌ها به دست صاحبانشان رسید. ولی خب اگر به دست من و شما نرسیده لابد صاحبش نبودیم. به‌هرحال این‌جور هم نبود که چیزی بین مردم تقسیم نشده باشد. به‌شخصه، کاسه چه کُنم را در دست مردم می‌دیدم و تایید می‌کنم که به‌خوبی بین مردم توزیع شده بود که ازاین‌جهت، واقعاً ممنونیم. انصافا کاسه‌هایش هم نشکن بود و هشت سال آزگار، لب پر هم نشد لامصب.

راست و دروغش به ما ربطی ندارد ولی شنیدیم «در آمریکا تی‌شرت‌هایی به بازار آمده که روی آنها به زبان‌ها مختلف از اینکه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور شده از مردم دنیا عذرخواهی کرده‌اند». والا ما...

ادامه خبر

مظنه قیمت تبلت های ASUS در بازار چقدر است؟

تبلت ایسوس مدل گوگل نکسوس 7 با حافظه 32 گیگابایت در بازار با قیمت 699 هزار تومان به فروش می رسد.

به گزارش سایت مشهد فوری، قیمت برخی ازتبلت های ایسوس موجود در بازار به شرح زیر است:


ادامه