خودروی ایرانی «سایپا- سیتروئن» رونمایی می شود

                         این خودرو با موتورهای مختلفی مانند موتور 3 سلیندربنزین سوز، موتور دیزلی و موتور 1.2 لیتری توربو شارژ به بازار اروپا عرضه می شود.

به گزارش سایت مشهد فوری، شرکت مشترک سایپا - سیتروئن که در سایت تولیدی کاشان واقع شده در اولین خودروهایی که بنا دارد به ایران عرضه کند رونمایی از سیتروئن C3 را در دستور کار خود قرار داده است اما این خودرو در دنیا در 2 نمونه تولید می شود که یک نمونه آن سیتروئن C3 XR بوده که خودرویی کراس اوور و مشابهه پژو 2008 است که اولین بار در نمایشگاه خودروی پکن در سال 2014 رونمایی شد و مشخصا برای بازار های شرق آسیا از جمله چین هدف گذاری و توسط مشارکت سیتروئن و ودانگ فنگ عرضه و تولید می شود.

نمونه ایی از خودرو سیتروئن C3 XR که در نمایشگاه های خودرویی در کشور که از سوی سایپا به نمایش در آمد اما نمونه دیگری از این خودرو نیز تولید می شود که مختص بازار اروپا تولید شده و در نمای ظاهری نیز کمی تفاوت هایی با مدل C3 XR دارد.
شرکت سایپا در نمایشگاه های خودرویی که د شهرهای مختلف برگزار شده بود معمولا نمونه سیتروئن C3 XR را در معرض نمایش عمومی قرار داده بود. سیتروئن C3 XR دارای وزنی معادل ۱۲۷۰ کیلوگرم است و طول آن ۴۲۶۲ میلی‌متر بوده و ارتفاعی برابر با ۱۵۵۷ میلی‌متر دارد و به موتور توربو شارژ ۱۶۰۰ سی‌سی که توانایی تولید ۱۶۵ اسب بخار را دارد نیز مجهز است.


ادامه

گران ترین و ارزان ترین اینترنت دنیا در کدام کشورهاست؟

                         اگر فکر می کنید پول خیلی زیادی برای دسترسی به خدمات اینترنت می پردازید در اشتباه هستید، زیرا بورکینافاسو گران فروش ترین کشور جهان در زمینه ارائه خدمات اینترنت است.

به گزارش سایت مشهد فوری، هزینه دسترسی به اینترنت در این کشور غرب قاره آفریقا حدود ۱۰۰۰ دلار در ماه است و لذا استفاده از خدمات مذکور برای اکثر ساکنان این کشور نسبتا فقیر مقرون به صرفه نیست.

بررسی هایی که به طور مشترک توسط دو شرکت انگلیسی BDRC Continental و Cable.co.ukدر ۱۹۶کشور جهان و در فاصله زمانی آگوست تا اکتبر سال جاری میلادی انجام شده نشان می دهد مردم بورکینافاسو برای استفاده از اینترنت باید هر ماه به طور متوسط ۹۵۴.۵۴ دلار بپردازند.

در مقابل کشور ایران مقرون به صرفه ترین هزینه دسترسی به اینترنت را بر مبنای نرخ محاسباتی دلار دارد و هزینه استفاده از خدمات یادشده در این کشور ماهانه به طور متوسط ۵.۳۷ دلار است که رقم ناچیزی محسوب می شود. هزینه استفاده از اینترنت در عراق که همسایه ایران است ده برابر بیشتر است.


ادامه

بعد از اجرای رجیستری گوشی‌های ثبت نشده چه مدت کار می‌کنند

                          اجرای طرح رجیستری گوشی‌های موبایل همواره با ابهاماتی همراه است که یکی از آنها چگونگی ثبت گوشی‌های مسافری و مدت زمانی است که گوشی‌های ثبت نشده فعال خواهند بود.

به گزارش سایت مشهد فوری، اجرای طرح رجیستری گوشی‌های موبایل همواره با ابهاماتی همراه است که یکی از آنها چگونگی ثبت گوشی‌های مسافری و مدت زمانی است که گوشی‌های ثبت نشده فعال خواهند بود.

از دو سال و چند ماه پیش که موضوع اجرای مجدد طرح رجیستری مطرح شد، تا یکی دو ماه پیش طول کشید تا مسئولان بالاخره به توافقاتی برای اجرای این طرح رسیدند؛ البته با وجود اینکه مدتی از اعلام اجرای آن می‌گذرد، هنوز هم زمان دقیق عملیاتی شدن آن مشخص نیست و هر روز خبر تازه‌ای در رابطه با آن به گوش می‌رسد. بر این اساس اجرای آن با ابهامات بسیاری همراه است و باعث شده علاوه بر کاربران که برای خرید گوشی دست نگه داشته‌اند، بازاریان و فروشندگان هم با مشکلاتی در زمینه‌ی فروش گوشی‌های‌شان مواجه شوند.


ادامه

شرایط وام‌ ۴۰ و ۸۰میلیون تومانی بانک قرض الحسنه مهر ایران

الف
0 رای
30 آبان 1396 - 12:40

شرایط وام‌ ۴۰ و ۸۰میلیون تومانی بانک قرض الحسنه مهر ایران

                                                      
در حالی که امروزه بانک‌ها برای دادن وام در بهترین حالت سودهای ۱۸ درصدی را از مردم مطالبه می‌کنند، برخی بانک‌ها وام‌های چند ده میلیون تومانی با کارمزد 4درصد پرداخت می‌کنند.



به گزارش خبر فوری وبه نقل از ایسنا ، در همین راستا یکی از بانک‌های قرض‌الحسنه اقدام به ایجاد طرحی با تسهیلات ۴۰ و ۸۰ میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد کرده است و متقاضیان می‌توانند به دوصورت واریز وجه ماهیانه یا میانگین حساب سالیانه از مزایای این طرح بهره مند شوند.
بانک قرض الحسنه مهرایران با هدف تسهیل ازدواج جوانان اقدام به ایجاد طرح‌هایی به نام طرح یکم و دوم پیوند کرده که در طرح یکم، متقاضی با ایجاد حساب و واریز وجه طبق جدول پرداخت طرح می‌تواند از تسهیلات تا سقف ۴۰ میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد بهره‌مند شود؛ به این صورت که در پرداخت تسهیلات بر اساس میانگین موجودی حساب، متقاضی طی سه سال هر سال با میانگین ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می‌تواند در پایان سال سوم تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی از این بانک دریافت کند. در طرح واریز ماهیانه نیز متقاضی می‌تواند در سال اول با واریز ماهیانه ۴۵۰هزار تومان، در سال دوم با واریز ماهیانه ۶۵۰ هزار تومان و در سال سوم با واریز ماهیانه ۹۵۰ هزار تومان در پایان سه سال از مزایای این طرح استفاده کند.
مدت زمان تکمیل موجودی در این طرح یک تا سه سال و دوره بازپرداخت تسهیلات نیز ۳۶ ماهه است. این طرح همچنین قابل انتقال به اقوام درجه یک نیز است.


ادامه

چک الکترونیکی به بازار می آید


                                                      

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون قضایی مجلس تصریح کرد: با اصلاح و تصویب اعضا چک الکترونیکی به مجموعه چک‌هایی که در گذشته وجود داشت اضافه شد.

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم یحیی کمالی‌پور ، در تشریح جلسه صبح امروز(سه‌شنبه 30 آبان) کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: در این جلسه کلیات طرح اصلاح قانون چک به تصویب اعضای کمیسیون رسید.
وی با بیان اینکه اعضای کمیسیون به بررسی جزئیات این طرح ورود کردند، گفت: در این جلسه اعضای کمیسیون 6 ماده از طرح مذکور را با اصلاحاتی تصویب کردند.


ادامه