چرا سهام عدالت تعطیل شد ؟



آخرین خبر/

سامانه سهام عدالت تعطیل شد!!!!

سامانه سهام عدالت برای به روزرسانی صورتحساب مشمولان از دوشنبه (سی ام اسفند) از دسترس خارج می‌شود.
سازمان خصوصی سازی، مشمولان سهام عدالت از چهاردهم فروردین 1396، می‌توانند به سامانه سهام عدالت مراجعه کنند و از صورتحساب سهام خود آگاه شوند.
نشانی این سامانه www.samanese.ir است.


ادامه خبر

پورشه در خدمات فناوری سرمایه‌گذاری می‌کند

پورشه برای درآمدزایی کافی به منظور جبران کاهش فروش خودرو در سالهای آتی، صدها میلیون یورو در خدمات دیجیتالی سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

ایسنا/

 لوتس مشکه، مدیرمالی پورشه گفت: با تقاضای رو به رشدی که برای اشتراک‌گذاری خودرو و تاکسی آنلاین وجود دارد، ظرف هفت تا ۱۰ سال آینده استفاده گاه به گاه از خودروها به جای مالکیت کامل آنها گزینه مناسبی خواهد شد.

ادامه خبر

نرخ تورم اسفند ماه ۶.۸ درصد شد


اطلاعات مرکز آمار نشان می‌دهد که تورم سالانه قیمت کالاها و خدمات مصرفی خانوار شهری کشور در اسفند ماه سال جاری ۶.۸ درصد است.

ایسنا/

اطلاعات منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران درباره شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای شهری کشور در اسفند ماه سال جاری شاخص کل عدد ۲۴۰.۷ را نشان می‌دهد که نسبت به ماه قبل یک درصد افزایش داشته است. افزایش شاخص کل نسبت به ماه مشابه قبل (تورم نقطه به نقطه) هشت درصد است که نسبت به ۷.۱ درصد ماه قبل ۹ دهم واحد درصد افزایش یافته است.

ادامه خبر

100درصدمطالبات چایکاران پرداخت شد/صرفه‌جویی ارزی 55میلیون دلاری با رشد 60درصدی تولید چای ایرانی

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، دکتر محمدولی روزبهان اعلام کرد: روز گذشته(شنبه، 28 اسفند) با پرداخت حدود 1.3 میلیارد تومان به چایکاران، 100 درصد مطالبات چایکاران پرداخت شد.

وی با بیان این‌که تولید محصول چای در سال‌جاری با اقدامات حمایتی دولت، 60 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است، خاطرنشان کرد: امسال 139 هزار تن برگ سبز چای تولید شد که این میزان تولید در هفت سال گذشته بی‌سابقه بوده است.
رئیس سازمان چای کشور تصریح کرد: با افزایش تولید محصول چای ایرانی و کاهش واردات در سال‌جاری، مبلغ 55 ملیون دلار صرفه‌جویی ارزی شده است.
ادامه خبر

عرضه پرتقال خارجی کیلویی ۳۹۰۰ تومان/ مردم گران‌فروشان را معرفی کنند


قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور بازرگانی، اعلام کرد که پرتقال خارجی مصری و ترکیه‌ای برای مصرف‌کنندگان کیلویی ۳۹۰۰ تومان عرضه می‌شود اما اگر کسی این محصول را گران‌تر از این قیمت فروخت،تخلف بوده و از مردم می‌خواهیم آن را به تعزیرات حکومتی یا سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کنند.

ادامه مطلب