کارخانه ای که خلافکاران را استخدام می کند!


به گزارش سایت خبر فوری به نقل از روزنامه شهروند، علیرضا نبی با بعضی هموطنان‌مان تجربه‌ای مشترک دارد؛ هموطنانی که گاهی می‌بینیم‌شان در همین شهر سر در زباله‌ها فرو برده‌اند و دنبال لقمه‌ای نان هستند اما زندگی علیرضا نبی تغییر می‌کند، به دانشگاه می‌رود، تحصیلات عالی را ادامه می‌دهد و به جایی می‌رسد که می‌تواند دست هموطنانش را بگیرد اما این کمک و نیکوکاری آن‌قدر خلاقانه است که هر خواننده و شنونده‌ای را به شگفتی وامی‌دارد.علیرضا نبی بعد از احداث کارخانه‌ای، تنها شرط ورود کارگران را محدود می‌کند به این‌که سابقه داشته باشند! درواقع فقط کسانی را به کار می‌گیرد که پیش از این سابقه داشته‌اند، درد و بدبختی را کشیده‌اند و هیچ جای دیگر به آنها اعتماد نکرده‌اند! من در سفرم به مشهد با موجی از انرژی و خیر و نیکی که این مرد بزرگ به راه انداخته، همراه شدم.
ادامه خبر

با وجود آنفلوآنزا، مرغ و تخم‌مرغ بخوریم؟!


به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان، سال‌ها و بلکه دهه‌هاست که سویه‌های جدید و جدیدترش به کشورهای مختلف می‌رود و بسته به سیستم پرورش صنعتی و سنتی، تلفات قابل توجهی از گله‌های مولد و واحدهای پرورشی را از بین می‌برد. تلفات این ویروس بیماری‌زا از سال گذشته تاکنون بی‌سابقه بوده و حدود ۵۰ میلیون قطعه مرغ را در واحدهای پرورشی ایران آلوده کرده و از بین برده است.در چنین شرایطی و با اظهارات وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر قابل انتقال بودن سویه جدید این بیماری که یکی - دو هفته اخیر به ایران وارد شده، نگرانی‌های بسیاری برای مصرف مرغ و تخم‌مرغ ایجاد شده است.
ادامه خبر

اجرای پایلوت طرح اشتغال روستایی هم محرمانه شد؟


به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم ، با راه اندازی این سامانه  امکان ثبت نام متقاضیان وام روستایی و ارائه طرح‌های اشتغال فراهم شد.بر این اساس همه کارآفرینان و سرمایه‌گذاران روستایی علاقمند به فعالیت و سرمایه‌گذاری در مناطق روستایی و عشایری می‌توانند به سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir مراجعه کرده و پس از ورود بهپنل کاربری  مراحل ثبت نام خود را دنبال کنند. در مرحله بعد از رمز عبور ارسالی برای ورود به سامانه استفاده کنید.
ادامه خبر

عرضه گواهی سپرده با نرخ ۲۰ درصد در کلیه شعب بانک سپه از شنبه


به گزارش خبر فوری و به نقل از روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، اوراق فوق یکساله، با نام، معاف از مالیات، قابل انتقال به غیر و قابل بازخرید قبل از سررسید است.
این گزارش می افزاید اوراق فوق بدون سقف و محدودیت عرضه شده و نرخ بازخرید قبل از سررسید آن نیز ۱۴ درصد است./404088/26/
ادامه خبر

قیمت امروز طلا، سکه، دلار و ارز چند ؟


به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم ،  امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با کاهش قیمت یک میلیون و 566 هزار و 750  تومان و  سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم یک‌میلیون و 521 هزار تومان معامله می‌شد.هر قطعه نیم‌بهار آزادی امروز شاهد کاهش قیمت بود به‌نحوی که در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه ربع‌بهار آزادی 761 هزار تومان، ربع‌سکه 461 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 310 هزار تومان فروخته می‌شد.
ادامه خبر