حضور فعال بیمه پارسیان در چهاردهمین نمایشگاه نفت و انرژی کیش


به گزارش خبر فوری و به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان : در این نمایشگاه که از تاریخ 2 تا 5 بهمن ماه در محل نمایشگاه بین المللی کیش برگزار می شود شرکت بیمه پارسیان همانند سال‌های گذشته در کنار شرکت‌های حوزه نفت و گاز داخلی و خارجی غرفه خود را برپا کرده است.
با توجه به فعالیت شعبه تخصصی نفت و انرژی بیمه پارسیان و همکاری های چند سال اخیر این شرکت با حوزه نفت و انرژی، حضور در این نمایشگاه در جهت ادامه این روند همکاری و آشنایی هر چه بیشتر شرکت‌های نفتی با بزرگترین بیمه خصوصی فعال در این بخش کشور است./404088/13/
ادامه خبر

تایید سطح یک توانگری مالی شرکت بیمه کوثر برای دومین سال متوالی


به گزارش خبر فوری و به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر:در تاییدیه بیمه مرکزی آمده است که در اجرای ماده"6" آیین‌نامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی موسسات بیمه (شماره69) و باتوجه‌به بررسی و کنترل انجام شده، پس از اعمال تعدیلات طبق محاسبات، نسبت توانگری مالی آن شرکت (100درصد-سطح‌یک)، برای سال1396 مورد تایید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران است.محسن امیری‌زاده اصلاح ترکیب پرتفو و بهره‌مندی از مدیریت ریسک را ازجمله عوامل این موفقیت برشمرد و خاطرنشان‌کرد: مبنای محاسبات توانگری، آخرین صورت‌های مالی حسابرسی‌شده و مفاد آیین‌نامه "69" بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران است.
ادامه خبر

چقازردی: بانک سپه در اجرای پروژه های ملی حضوری اثرگذار دارد


به گزارش خبر فوری و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، محمدکاظم چقازردی در این دیدار گفت: فرهنگ بسیجی و ایثارگری در بانک سپه نهادینه شده و حدود 25 درصد پرسنل بانک سپه از خانواده ایثارگران، جانبازان، آزاده و فرزند شهید هستند.* درک عمیق مدیران بانک سپه از شرایط اقتصادی
وی با بیان این که برنامه محوری شعار اصلی بانک سپه است اظهار داشت: بانک سپه با درک عمیق از وضعیت اقتصادی و سیاسی کشور و به منظور بهره مندی حداکثری از ظرفیت اقتصادی پسا برجام، برنامه محوری را به عنوان اصلی ترین رویکرد مدیریتی مورد توجه قرار داده است.
چقازردی با بیان این که بعد از دو سال بانک سپه بالاترین رشد عملیات ارزی را در بین بانک ها به خود اختصاص داده گفت: برای نیل به این موفقیت بدون وقفه تلاش کردیم و با برنامه ریزی جلو رفتیم.
ادامه خبر

برداشت وجه بدون کارت بر روی خودپردازهای بانک پاسارگاد


به گزارش خبر فوری و به نقل از روابط ‌عمومی بانک‌پاسارگاد، خدمت برداشت وجه بدون نیاز به کارت از طریق دستگاه‌های خودپرداز، به مشتریان این امکان را می‌دهد که در صورت همراه نداشتن کارت نقدی خود، در موارد اضطراری، نسبت به برداشت وجه نقد از خودپردازهای بانک پاسارگاد اقدام کنند. بدین‌منظور هم‌میهنان می‌توانند با ورود به سامانه بانکداری‌مجازی، در منوی کارت با انتخاب گزینه برداشت وجه بدون کارت، نسبت به انتخاب کارت، تخصیص رمز سوم و تاریخ انقضای رمز سوم اقدام کنند. سپس قادر خواهند بود تا تاریخ انقضای انتخاب شده در بانکداری مجازی به یکی از دستگاه‌های خودپرداز بانک پاسارگاد مراجعه کنند و بدون وارد کردن کارت، با زدن دکمه تایید، وارد منوی برداشت بدون کارت شده، با وارد کردن کد ملی خود، مبلغ مورد نظر و رمز سومی که در بانکداری مجازی انتخاب کرده‌اند، وجه مورد نظر خود را برداشت کنند.همچنین این امکان وجود دارد که در مواقع ضروری بدون‌ نیاز به در دست داشتن کارت، از طریق منوی مسدود کردن کارت بر روی خودپردازهای بانک‌پاسارگاد، نسبت به غیرفعال کردن کارت خود اقدام کنند. علاوه بر این مشتریان می‌توانند از طریق سیستم‌های موبایل بانک‌پاسارگاد، بانکداری مجازی و تلفن بانک‌پاسارگاد نیز کارت خود را مسدود کنند.
ادامه خبر

تدوین نقشه راه بانکداری دیجیتال در بانک ملت


به گزارش خبر فوری و به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی در پنلی در حاشیه همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، تاثیر فناوری های اطلاعاتی نوین را بر آینده صنعت بانکداری تشریح کرد و گفت: به پیش بینی بسیاری از موسسات بین المللی، بانکداری دیجیتال مدل آینده صنعت بانکداری در دنیا خواهد بود.
 
وی با بیان این نکته که بر اساس پیش بینی این موسسات، بانکداری دیجیتال دیگر تنها یک گزینه نیست که بانک ها به راحتی آن را نادیده بگیرند، تاکید کرد: طبق پیش بینی ها، بانکداری دیجیتال یک ضرورت در دستور کار روزانه بانک ها است و بانک ها در سراسر جهان به صورت فعالانه ای در حال اجرای مباحث دیجیتالی شدن در فرآیندهای داخلی و خدمات خود هستند.
 
مدیرعامل بانک ملت تاکید کرد: بانکداری دیجیتال فراتر از به کار گیری صرف فناوری های دیجیتالی، تاثیر عمقی بر استراتژی، ساختار و منابع انسانی بانک می گذارد.
 
وی با اشاره به این نکته که به پیش بینی موسسه گارتنر، صنعت بانکداری ۱۱ درصد ارزش اقتصادی صنعت اینترنت اشیا را در سال ۲۰۲۰ از آن خود خواهد کرد، یادآور شد: این فناوری پتانسیل تاثیرگذاری در آینده صنعت بانکداری خواهد داشت.
 
به گفته دکتر بیگدلی، اینترنت اشیا، مجموعه استانداردها، پروتکل ها، دستگاه ها و فناوری های لازم برای برقراری ارتباط و انتقال اطلاعات بین دستگاه های هوشمند در سطح جهانی است.
 
مدیرعامل بانک ملت از پیاده سازی نرم افزار بانکداری روی ساعت هوشمند، خودپردازهای سیار قابل ردیابی از طریق تلفن همراه، امکان پرداخت صرفا با تماس کارت بدون وارد کردن رمز، امکان مدیریت حساب و مسیریابی شعبه از طریق عینک گوگل به کمک فناوری واقعیت افزوده و پیاده سازی برنامه های مدیریت مالی شخصی روی ساعت هوشمند را نمونه هایی از خدمات قابل ارائه مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا در صنعت بانکداری برشمرد.
 
وی در عین حال به هوشمندی کسب و کار و کاربرد آن در صنعت بانکداری( بانکداری هوشمند) اشاره کرد و ادامه داد: هوشمندی کسب و کار در حوزه های مختلف بانکداری از جمله مدیریت ریسک اعتباری، فروش محصول به مشتریان، بخش بندی مشتریان، مدیریت ارزش چرخه مشتری، بهینه سازی فرآیندها، جلوگیری از جعل و تقلب، مدیریت ریسک تطبیق و تحلیل های پیشرفته مالی، کاربرد دارد.
 
دکتر بیگدلی با تاکید بر این نکته که هم اکنون بازاریابی دیجیتال، بازاریابی سنتی را به چالش کشیده است، تصریح کرد: بازاریابی دیجیتال مزایای بسیاری برای صنعت بانکداری از جمله افزایش جذب مخاطب هدفمند، افزایش نرخ تبدیل کاربر عادی به مشتری، بهبود آگاهی از برند، افزایش نرخ بازگشت سرمایه، بهبود کیفیت داده و افزایش ترافیک وب سایت دارد.
 
وی با بیان این نکته که شعب بانک ها باید متناسب با دیجیتال شدن صنعت بانکداری، متحول شوند، اظهار داشت: هوشمندشدن شعبه به معنای استفاده صرف از فناوری نیست بلکه به معنای بازنگری مجدد در نقش شعبه، بازطراحی فرآیندهای کاری، توسعه دستگاه های هوشمند همراه با چیدمان جدید شعبه است به گونه ای که تجربه منحصر به فردی را برای مشتری ایجاد کند.
ادامه خبر