تبلیغات پدیده فراتر از پروژه بود/ مدیران پدیده غرق در تبلیغات بودند

دکتر احمد روستا، عضو انجمن علوم مدیریت ایران در گفت و گو با خبرنگار مشهد فوری با انتقاد از تبلیغات گسترده در خصوص پدیده از چندین سال گذشته اظهار کرد: این حرکت شدید تبلیغاتی، در جامعه ای مانند ایران که بعضی آماده هستند هر پرنده ای را که در حال اوج گرفتن است، بزنند، روش غلطی بود.

وی تصریح کرد: البته مدیریت سابق پدیده در زندگی خود به تبلیغات اعتقاد دارد و اینگونه عملکرد او، چندان هم دور از ذهن نبود.

این عضو انجمن علوم مدیریت ایران افزود: روش پروپاگاندا در پدیده، به اندازه ای شدید بود که مردم، به جای آن که کارهای انجام شده در پدیده را ببینند، نگرانی ها را می دیدند.

احمد روستا بمباران تبلیغاتی پدیده را عامل نگرانی مردم عنوان کرد و ادامه داد: پیشرفت های چشمگیر از نظر اجرای پروژه ها و انجام فعالیت ها، در نظر مردم کمرنگ بود و بمباران تبلیغاتی، به عنوان عاملی نگران کننده دیده می شد.

وی تصریح کرد: تبلیغات، خیلی فراتر از پروژه بود. اینگونه تبلیغات شدید، در جامعه ای نظیر ایران که اختلاف طبقاتی در آن زیاد است، به جای آن که نشان دهنده پیشرفت باشد، مترادف وجود مشکل است.

هر چند که هدف مدیران پروژه، جلب مشارکت بیشتر بود، اما به لحاظ روانشناسی جامعه ایرانی، باید بازنگری جدی در روند تبلیغات انجام می شد و یا حداقل، نوعی تنوع و تغییر در آن پدید می آمد

ادامه خبر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.