موافقت بانک مرکزی با وام جدید مسکن

معاون وزیر راه گفت: بانک مسکن هفته قبل توانست موافقت بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار را با پرداخت یک نوع وام جدید تحت عنوان «وام تبعی مسکن» اخذ کند.

حامد مظاهریان در پاسخ به این پرسش که آیا قرار نیست وام های جدید خرید از سوی بانک مسکن پرداخت شود، تأکید کرد: بانک مسکن توانسته نوعی تسهیلات جدید تحت عنوان «وام تبعی مسکن» را طراحی کند و در این ارتباط، هفته گذشته موفق شد موافقت بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار را برای اجرایی کردن آن اخذ کند که جزئیات این وام به زودی از سوی بانک مسکن اعلام خواهد شد.
وی ارائه توضیحات بیشتر درباره این وام را به زمان دیگری موکول کرد.
این مقام مسئول همچنین با اشاره به برگزاری نشست هیئت عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در ارومیه گفت: هر سال تیرماه این اجلاس در یک استان تشکیل می شود که به تنسیق امور جاری و مسائل مهم سازمان نظام مهندسی ساختمان برای یک سال پیش رو می پردازد؛ در نشست ارومیه هم آیین نامه های جاری سال آتی این سازمان بررسی شد.
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به عضویت ۴۰۰ هزار نفر در سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، برخی انتقادات اعضای نظام مهندسی در خصوص پرخرج بودن برگزاری چنین اجلاس هایی را یادآور شد و افزود: این سازمان یک نهاد مردمی و غیر دولتی است و برگزاری این اجلاس از محل حق عضویت اعضا برگزار شد که هیچ گونه کمک هزینه دولتی به آن اختصاص نیافت. در مجمع عمومی ارومیه ۷۰۰ نفر از اعضای نظام مهندسی ساختمان کشور حضور داشتند.


ادامه خبر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.