واکنش نوه امام خمینی(ره) به اظهارات اخیر مقامات آمریکایی/سردمداران این کشور هنوز آدم نشدند

0 رای
28 مهر 1396 - 12:50

واکنش نوه امام خمینی(ره) به اظهارات اخیر مقامات آمریکایی/سردمداران این کشور هنوز آدم نشدند

نوه امام (ره) گفت: فریاد مرگ بر آمریکا که مرگ بر استکبار است باید در کشورها طنین‌انداز شود تا آنها ساکت شوند. مرگ بر آمریکا یک شعار کاملا اخلاقی است.

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از خبرگزاری فارس، سیدعلی خمینی نوه حضرت امام (ره) در سخنان پیش از خطبه این هفته نماز جمعه تهران، اظهار داشت: پشتوانه مومن ایمان به خداست و برد برد حقیقی زندگی مومنانه است. مومن همیشه پیروز است و ما این را در زندگی امام (ره) و در طول انقلاب دیده‌ایم.

وی افزود: استکبار از همان ابتدای انقلاب مشکلات بسیاری را پیش روی انقلاب قرار داد اما امروز بعد از قریب 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی نظام جمهوری اسلامی قدرتمندتر و مستحکم‌تر و در عرصه بین‌المللی پرنفوذتر از همیشه گام برمی‌دارد.

خمینی ادامه داد:‌ما در این سال‌ها تهدیدها را به فرصت تبدیل کردیم. اینکه امام فرمودند جنگ برای ما یک نعمت بود و اینکه مقام معظم رهبری بارها فرمودند تحریم‌ها فرصت و لطف برای کشور است، به معنای این نیست که ما جنگ را دوست داریم و از تحریم استقبال می‌کنیم. نه جنگ تلخ است و تحریم‌ها مشکلاتی ایجاد می‌کند. معنای آن این است که ما می‌توانیم از تهدیدهای شما فرصت ایجاد کنیم و کرده‌ایم و همچنین می‌توانیم از دل تحریم‌ها کشور را بسازیم و روی پای خودمان بایستیم که این را هم اثبات کرده‌ایم.

نوه امام (ره) خاطرنشان کرد: یک روز غرب با اصل جمهوری اسلامی و گفتمان ولایت فقیه مخالفت می‌کرد اما این روز این موضوعات را پذیرفته‌اند.


ادامه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.