گردش مالی روزانه تاکسی‌ آنلاین‌ها، یک میلیارد تومان!

کسب و کارهای نوپا از جمله سامانه درخواست آنلاین تاکسی با نام‌های اسنپ و تپسی با ایده‌های خلاق، در حال فعالیت هستند و از ظرفیت فضای مجازی استفاده می‌کنند.

به گزارش سایت مشهد فوری، ایرانی‌ها در حوزه کسب و کار آنلاین جزو سرآمدهای جهان هستند،این روزها ۱۱هزار شرکت اینترنتی به خرید و فروش‌های اینترنتی مشغول هستند، البته با وجود ۴۷ میلیون کاربر ایرانی در شبکه‌های اجتماعی طبیعی است که کسب و کارهای آنلاین در کشور با اقبال روبه‌رو شود و رونق خوبی پیدا کند.

بعضی از این شرکت‌ها توانسته‌اند اعتماد مردم را به بازار و اقتصاد اینترنتی همراه با خدمات سریع و ازران جذب کنند. سال ۹۳ گرگانی‌نژاد، رئیس پیشین مرکز توسعه تجارت الکترونیک گفته بود ۵۰ هزار میلیارد تومان خرید به طور اینترنتی در کشور در سال ۹۳ انجام شده که این رقم تا پایان سال ۹۶ به ۱۰۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد. تاکسی‌های اینترنتی این روزها سهم بسزایی در چرخه حمل‌ونقل کشور دارند، با توجه به گسترش حمل‌ونقل در تجارت الکترونیک دو تاکسی اینترنتی پایتخت روی هم رفته از طریق بیش از ۱۰۰ هزار راننده روزانه حدود یک میلیارد تومان گردش مالی دارند. در کنار آنها پیک‌موتوری آنلاین هم که به‌تازگی کسب و کار آن گسترش یافته با حدود ۲۰ هزار راننده توانسته روزانه ۵۰۰میلیون تومان گردش مالی فقط در تهران ایجاد کند.


ادامه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.